Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет и Цени за Съединител?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колега хвърли едно око на вътрешното каре...по принцип се чупят много трудно но все пак

    Comment


    • #17
      Бобо кажи нещо и ти бате

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Coyota Покажи съобщение
        колега хвърли едно око на вътрешното каре...по принцип се чупят много трудно но все пак
        Не е от вътрешно каре , там симптомите са съвсем различни - при рязко подаване на газ изчуква много брутално няма значение на какви обороти само да е над 1900 и турбото да е почнало да надува и да има повече ряз. По скоро на маховик отива работата . Колега как е при потегляне , тресе ли доста или си е ноемално ?

        Alfa Romeo 145 JTD `00

        Comment


        • #19
          Чак сега видях темата Та проблема на мен ми изглежда като маховик и съединител - но може просто колата да има прекалено много нафта в ниските и от там да се получава аномалията със маховика, иначе определено е за подсилен съединител и евентуално за читав маховик, хубаво е да се види и софтуера за да няма бъдещи проблеми

          ПП: Мисля че колегата ми звъня по телефона и му обесних ма не съм сигурен
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Според мен е вътрешно каре,ако е маховик може сам да провериш.когато колата е на ниски обороти на място подаваш газ и пускаш когато паднат оборотите ако претриса значи е маховик.А когато е на ход в движение и когато подаваш газ и тресе а като пуснеш газта и спира то това си е вътрешно каре или лагера на паразитната полуоска
            Last edited by Rado145QV; d.m.y г., 08:55.
            SPRINTAUTO service
            0893277773

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
              Според мен е вътрешно каре,ако е маховик може сам да провериш.когато колата е на ниски обороти на място подаваш газ и пускаш когато паднат оборотите ако претриса значи е маховик.А когато е на ход в движение и когато подаваш газ и тресе а като пуснеш газта и спира то това си е вътрешно каре или лагера на паразитната полуоска
              Ами ако на ниски обороти влиза в резонанс маховика и/или са му омекнали пружините кво стаа Иначе можем да си гадаем докато не се види колкото си искаме, възможни са много причини
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Ами ако на ниски обороти влиза в резонанс маховика и/или са му омекнали пружините кво стаа Иначе можем да си гадаем докато не се види колкото си искаме, възможни са много причини
                При мене го има Проблема и немога да разбера от какво смених тампони на мотора полуоската дулгата маховика смених сложих от мареа 2.4 здрав маховик но проблема си остава и това е напъна ли колата на 3/4/5 над 1400 оборота рязко да и подам газ и почват ниакви адски вибрации по циалото купе а предницата е добре задницата е добре вс и е ок дал съм 2000 лв от до и турбина правих но проблема си седи и това е

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от alfa1452.0 Покажи съобщение
                  При мене го има Проблема и немога да разбера от какво смених тампони на мотора полуоската дулгата маховика смених сложих от мареа 2.4 здрав маховик но проблема си остава и това е напъна ли колата на 3/4/5 над 1400 оборота рязко да и подам газ и почват ниакви адски вибрации по циалото купе а предницата е добре задницата е добре вс и е ок дал съм 2000 лв от до и турбина правих но проблема си седи и това е
                  Така като чета си Дизел......... Маховик, демпферна шайба, съединител и куп работи!
                  Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                  ех.. Малкото КуВе
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X